Photo 2020 02 12 11 12 34

برگزاری دومین مسابقات توانخواهان “جام سفیران فجر” به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه دومین مسابقات توانخواهان با عنوان جام سفیران فجر ،  توسط واحد ورزشی شهرداری گرمدره با همکاری هیئت جانبازان و معلولین شهرستان کرج در رشته های شطرنج و بوچیا   با حضور تعدادی از توانخواهان استان که توانخواهان رعد کرج نیز حضور داشتند ؛   به میزبانی این شهر گرمدره برگزار گردید .

🎊 در این مسابقات به نفرات برتر این دوره از مسابقات حکم و مدال قهرمانی و به کلیه شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود ، از طرف ورزش و جوانان شهرداری اهداء شد.

🔻گفتنی است در پایان مراسم و پس از حضور مسولان جهت اهدای جوایز ، خانم کمالزاده به نمایندگی از هئیت ورزشهای جانبازان و معلولین و مربی تیم بوچیا رعد کرج در خصوص ورزش بوچیا و مدت تمرین و پیشرفت ورزشکاران گرمدره دقایقی صحبت و به کمبودهای موجود اشاره نمودند.

🔻همچنین مسول پویش حمایت از توانخواهان نیز پس از سوال شهردار محترم جناب آقای دادخواه در رابطه با نیازهای این عزیزان ، گزارشی از شرایط تمرین و کمبودها و تجهیزات مورد نیاز جهت ادامه تمرینات جدی ورزشکاران رشته بوچیا بویژه راه یابی به مسابقات کشوری ارائه نمودند.

🔹شهردار محترم نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام مبارک فجر و تشکر از اعضاء پویش حمایت از توانخواهان و ورزش وجوانان و همه دستندکاران برگزاری مسابقات ، با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده های توانخواه و قدردانی از مادران تلاشگر این عزیزان که نقش اصلی در پیشرفت فرزندان خود را ایفا نموده اند ، جهت برطرف شدن موانع و تهیه تجهیزات لازم با همکاری و موافقت اعضاء شورای اسلامی شهر ، قول مساعدت دادند.

🔰برندگان مسابقه رشته شطرنج به ترتیب👇:

محمد سلمانی از رعد کرج نفر اول و (دریافت مدال طلا )

مصطفی مرادی از رعد کرج نفر دوم (دریافت مدال نقره )

🔰 برندگان رشته ورزشی بوچیا: 👇

محمد سلمانی از رعد کرج نفر اول (دریافت مدال طلا )

مهدی یزدان یار  از رعد کرج نفر دوم (دریافت مدال نقره)

مهدیه لطفی و آمانج کرمی از رعد کرج نفر سوم (دریافت مدال برنز )

🔰 مسابقه بوچیا رمپ Bc3: 👇

عرفان ابراهیمی از هشتگرد نفر اول  (دریافت مدال طلا )

اشکان قلی نژاد از گرمدره نفردوم  (دریافت مدال نقره )

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی ستاره ( * ) علامت گذاری شده اند