بازدید مدیران عامل بانکهای استان البرز از رعد کرج

بازدید مدیران عامل بانکهای استان البرز

تقدیر مدیر کل بهزیستی از بانک های استان البرز

و بازدید مدیران عامل بانکهای استان البرز ازمجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج

در روز دوشنبه ، یکم مرداد ماه و همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی در محل مجتمع آموزشی توانبخشی رعد کرج ،  “وجیهه محمدی فلاح” مدیرکل بهزیستی استان البرز از مدیران عامل و کارشناسان موضوعی بانک های عامل همچون بانک ملی،ملت،توسعه تعاون،پست بانک،صادرات،اقتصاد نوین،بانک شهر و تجارت به جهت همکاری در تسهیل پرداخت وام های اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تقدیر کرد.

همچنین در این نشست “مهر پویا” دبیر هماهنگی بانکهای استان و مدیرعامل بانک ملی البرز نیز آمادگی جهت انجام هرگونه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را اعلام و بر لزوم رسیدگی و خدمتگزاری به توانیابان تأکید کرد.

در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس،یک جلد کلام الله مجید و هدیه معنوی کارِ دستِ توانیابان عزیز مجتمع رعد کرج به مدیران عامل و کارشناسان موضوعی ایشان ، از آنان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

همچنین با هدف آشنایی با خدمات ارائه شده توسط مجتمع آموزشی توانبخشی رعد کرج ، مدیران عامل بانکهای استان البرز و کارشناسان اعتبارات این بانکها از مجتمع رعد بازید نمودند . در این بازدید “وجیهه محمدی فلاح” مدیرکل بهزیستی استان البرز و جناب مهندس غلامرضا احمدی بیداخویدی ؛ مدیر عامل محترم مجتمع آموزشی توانبخشی رعد کرج مدیران را همراهی کردند.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی ستاره ( * ) علامت گذاری شده اند