04

سفر زیارتی مشهد مقدس به مناسبت روز جهانی معلولین

 مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج به همت جناب آقای مهندس احمدی بیداخویدی موسس و مدیرعامل محترم این مجموعه با هماهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز تعداد 45 نفر از توانخواهان ، مربیان و همراهان را طی یک کاروان واحد به شهر مشهد مقدس اعزام نمودند. حرکت کاروان در روز دوشنبه مورخ 1400/09/15 راس ساعت 16:10 از ایستگاه راه آهن کرج با حرکت قطار آغاز گردید و ساعت 4:10 بامداد روز 1400/09/16 به ایستگاه راه آهن شهر مشهد رسید .سوار و پیاده کردن معلولان عزیز توسط همراهان و پرسنل انجام گرفت و طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت محترم آستان قدس شهرستان کرج  توسط 1 دستگاه اتوبوس انتقال توانخواهان به محل اقامتشان در زائر شهر رضوی صورت گردید.

پس از اسکان توانخواهان در محل اقامت و رایزنی های مدیریت محترم کاروان جناب آقای علی محمد رضایی بیداخویدی با آستان قدس رضوی برآن گردید تعداد 9 وعده غذائی این کاروان توسط آستان تهیه و در محل اسکان سرو گردد و یک نوبت نیز در روز پنج شنبه مورخ 1400/09/18 توانیابان مجتمع خیریه رعد کرج مهمان مهمانسرای حرم مقدس رضوی به صرف ناهار بودند که این امر در فضای کاملا صمیمانه و روحانی انجام پذیرفت.

مراسم بازدید از موزه آستان قدس رضوی نیز در همان روز پنج شنبه مورخ 1400/09/18 در حرم مطهر رضوی برای توانیابان عزیز انجام پذیرفت .

کاروان زیارتی مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج در تاریخ 1400/09/18 راس ساعت 23:30 با قطار مشهد کرج به طرف شهر کرج حرکت نمود و این سفر روحانی به پایان رسید. باشد که حضرتش در روز محشر شافی تمام شیعیان خود گردد.

لازم به ذکر است درتمام سفر مسئولان کاروان جهت سهولت پیاده و سوار شدن توانیابان به قطار با هماهنگی و رایزنی با مسئولین محترم راه آهن استان البرز و استان خراسان رضوی قطار را به خط یک انتقال دادند و  همچنین یک ساعت زمان جهت سوار کردن این عزیزان قبل از حرکت قطار اخذ گردید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی ستاره ( * ) علامت گذاری شده اند