Photo ۲۰۱۷ ۱۱ ۰۳ ۰۸ ۰۰ ۰۹

سفر زیارتی مشهد مقدس اردیبهشت 97

امسال نیزمانند سنوات گذشته مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج با هماهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در استان البرز تعداد 108 نفر از کارآموزان و همراهان را طی یک کاروان واحد به شهر مشهد مقدس اعزام نمودند. حرکت کاروان در روز چهارشنبه مورخ 97/02/19 راس ساعت 17:30 از ایستگاه راه آهن کرج با حرکت قطار آغاز گردید و ساعت 4:30 بامداد روز 97/02/20 به ایستگاه راه آهن شهر مشهد رسید سوار و پیاده کردن معلولان عزیز توسط همراهان و نیروهای کمکی در نظر گرفته شده توسط مجتمع انجام گرفت و طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت محترم هتل پالیزدر خیابان 23 امام رضا و نیز تعداد 3 دستگاه اتوبوس جهت حمل توانیابان به محل اقامتشان ، این امر انجام گرفت.

در این سفر جناب آقای مهندس احمدی موسس و مدیرعامل محترم مجتمع خیریه و همچنین اعضای محترم هیئت مدیره کاروان را همراهی میکردند.

پس از اسکان توانیابان در محل اقامت و رایزنی های مدیریت محترم سرکار خانم میرظفرجویان با آستان قدس رضوی برآن گردید تعداد 9 وعده غذائی این کاروان توسط آستان تهیه و در محل هتل سرو گردید و یک نوبت نیز در روز جمعه مورخ 97/02/20 توانیابان مجتمع خیریه رعد کرج مهمان مهمانسرای حرم مقدس رضوی به صرف ناهار بودند که این امر در فضای کاملا صمیمانه و روحانی انجام پذیرفت.

مراسم قرق پنجره فولاد نیز در همان روز جمعه مورخ 97/02/20 در حرم مطهر رضوی برای توانیابان عزیز انجام پذیرفت تا در فضای کاملا روحانی با امام خود خلوت و یک دل سیر زیارت نمایند.

کاروان زیارتی مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج در تاریخ 97/02/23 راس ساعت 14:30 با قطار مشهد کرج به طرف شهر کرج حرکت نمود و این سفر روحانی با بدرقه دوستان استان خراسان رضوی و چشمان اشک آلوده توانیابان عزیز از فراق آغوش امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا المرتضی (ع) به پایان رسید. باشد که حضرتش در روز محشر شافی تمام شیعیان خود گردد.

لازم به ذکر است درتمام سفر مسئولان کاروان جهت سهولت پیاده و سوار شدن توانیابان به قطار با هماهنگی و رایزنی با مسئولین محترم راه آهن استان البرز و استان خراسان رضوی قطار را از خط دو به خط یک انتقال دادند و  همچنین یک ساعت زمان جهت سوار کردن این عزیزان قیل از حرکت قطار اخذ گردید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی ستاره ( * ) علامت گذاری شده اند